|
1234567891011 |
- # Client
-
- > [en] The central cause of the failure was another anti-pattern, **CEO as Customer**. And it turns out that a company that can’t invest in the quality of its mainline product, won’t invest in the quality of its replacement, either. That’s a management anti-pattern, and starting over with new people and a blank piece of paper doesn’t change management. ==Only management can change management.==
- >
- > <cite>*[The Inner Osborne Effect](http://raganwald.com/2021/10/28/the-inner-osborne-effect.html)* ([cache](/david/cache/2021/a98225895499217f24a9e081c2684dc4/))</cite>
-
- <abbr lang="en" title="Chief Executive Officer">CEO</abbr> comme client < Comité directeur comme client < Équipe de développement comme cliente < Équipe produit comme cliente < Interviewé·es comme client·es.
-
- Étonnamment, entre le biais de sélection et la transformation des personnes recrutées, « Client comme client » est très difficile à atteindre.
-
- À moins d’être son propre client.
|